دفتر باربری شهرک صنعتی عباس آباد، پاکدشت، مامازند، خاتون آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، شهرک صنعتی خاوران، شهرک صنعتی علاقه مند، خاور شهر، تهران و حومه

شرکت باربری اسماعیلی کار خود را از سال 1390 در پاکدشت آغاز نموده است. باربری اسماعیلی متخصص در زمینه باربری و حمل و نقل محصولات کارخانجات، لوازم منزل، بار مبلی، حمل مواد اولیه، حمل فلزات و … از پاکدشت و شهرک صنعتی عباس آباد به تمام نقاط کشور تا مرز کشورهای همسایه می باشد و در صورت نیاز بار شما را بسته بندی می نماید .

بیمه باربری پاکدشت از مبدا تا مقصد شهرستانها رایگان می باشد

دارای کادری مجرب از کارگران متخصص در باربری پاکدشت

در صورت نیاز بارهای شما به وسیله سلفون بسته بندی می شوند

در 24 ساعت شبانه روز با تمام نیروها در باربری پاکدشت

در کلیه ایام سال در حال خدمات رسانی می باشیم

باربری شهرک صنعتی عباس آباد

برخی از مشتریان باربری پاکدشت اسماعیلی

باربری شهرک صنعتی عباس آباد
باربری شهرک صنعتی عباس آباد
باربری شهرک صنعتی عباس آباد
باربری شهرک صنعتی عباس آباد
باربری شهرک صنعتی عباس آباد
باربری شهرک صنعتی عباس آباد

ماشین برگشتی

بورس نیسان برگشتی، بورس خاور برگشتی به تمام نقاط کشور در هر ساعت از شبانه روز در پاکدشت و باربری شهرک صنعتی عباس آباد و … انجام می گیرد.

پاکدشت باربری، باربری مامازند، باربری خاتون آباد، باربری کهریزک

به موقع و صحیح و سالم

گفتنی است که بسیارند شرکت هایی که کار حمل و نقل و باربری شهرک صنعتی عباس آباد در نقاط مختلف کشور را انجام می دهند.باربری شهرک صنعتی عباس آباد یکی از اولویت های باربری اسماعیلی می باشد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.
اما به موقع و صحیح و سالم انجام شدن کار مهم تر از تنها انجام شدن کار است ولی باربری اسماعیلی به شما مشتریان عزیز این اطمینان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز برای هر شهری از کشور با هر ماشینی از جمله وانت، نیسان، خاور و … در خدمت شما جهت باربری جاده ای میباشد

اثبات حسن نیت

برای اثبات آن، بارهای شما به شهرستانها را به صورت رایگان بیمه می نماید و تنها هدف باربری اسماعیلی جلب رضایت شما مشتریان عزیز در پاکدشت، مامازند، شهرک صنعتی عباس آباد و … می باشد. 

تاریخچه

باربری اسماعیلی در پاکدشت با داشتن یک دهه سابقه در باربری و انتقال وسایل منزل، محصولات کارخانجات، انتقال مبل و … در جاده های کشور توانسته است خود را به یکی از باربری های معتبر تبدیل نماید در شهر پاکدشت و شهرک صنعتی عباس آباد و حومه تهران و این امر امکان پذیر نبوده مگر به لطف مشتریان عزیز و کادری مجرب باربری اسماعیلی که ما را در این راه یاری نمودند.

باربری در پاکدشت / باربری در شهرک صنعتی عباس آباد / باربری مامازند /  باربری خاتون آباد /  باربری در قیامدشت / شماره باربری پاکدشت / باربری خاور شهر

به تمام نقاط باربری شهرک صنعتی عباس آباد از داخل شهر پاکدشت تا مرزهای کشور با وسایل نقلیه از جمله انواع ماشین های نیمه سنگین و سنگین، باربری نیسان در پاکدشت، باربری خاور در پاکدشت، باربری کامیون تک و جفت در پاکدشت، باربری تریلی در پاکدشت با نیسان و انواع کامیون های مسقف و روباز با بیمه نامه و بارنامه معتبر انجام می گیرد.

دریافت سفارش

اسماعیلی دریافت سفارش حمل بارهای مربوط به شهرک صنعتی عباس آباد و اطراف پاکدشت، قیامدشت، پارچین، فرون آباد، مامازند، شریف آباد که شامل بار از نوع حمل تجهیزات و وسایل ساختمانی، حمل دستگاه های بزرگ، حمل دستگاه پرس، حمل دستگاه تزریق پلاستیک،حمل انواع مواد شیمیایی ، رنگ و روغن، حمل مواد غذایی خشک، حمل فلزات را در اسرع وقت دریافت می نماید.

بسته بندی لوازم خانه

در باربری اسماعیلی بسته بندی لوازم صنعتی شهرک صنعتی عباس آباد و خانه از خدماتی است که توسط کارکنان باربری اسماعیلی در پاکدشت انجام می گیرد و در صورت نیاز به بسته بندی به وسیله سلفون این کار توسط کادر مجرب و با تجربه انجام می گیرد و حمل لوازم برقی بزرگ خانه مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مبلمان توسط کارگران این مجموعه حمل می شوند و در صورتی که مصیر طولانی باشد برای اطمینان از سلامت کالای شما از نیسان استفاده میشود که جای بازتری دارد و بار شما مطمئن تر حمل می شود.

در باربری اسماعیلی از ماشین های زیل استفاده می شود:

 به وسیله نیسان در پاکدشت
به وسیله خاور در خاتون آباد
باربری شهرکهای صنعتی عباس آباد با خاور
باربری عباس آباد با وانت

توسط کامیون تک در پاکدشت
 توسط تریلی در پاکدشت
شهرک صنعتی عباس آباد با نیسان

در صورتی که بار در محدوده هایی که اعلام می گردد باشد شامل تخفیفات ویژه می باشد:

خاتون آباد پاکدشت – باربری در شریف آباد پاکدشت – باربری در مامازن – باربری در  میدان پارچین – باربری در  شهرک قیامدشت – باربری در قرچک – باربری در شهرک صنعتی خوارزمی – باربری در شهرک صنعتی خاوران – باربری در شهرک صنعتی پیشوا – باربری در شهرک صنعتی عباس آباد – باربری درسنگ تراشان

خدمات باربری اسماعیلی

خدمات باربری ما به صورت شبانه روزی از شهرک صنعتی عباس آباد به تمام نقاط کشور و در 365 روز سال به صورت باربری شهرک صنعتی عباس آباد شهری، بین شهری، باربری شهرستان، باربری مرزی در تمام نقاط کشور انجام می گیرد در صورت نیاز به ماشین حمل و نقل کافیست با ما تماس بگیرید و از نرخ های مصوب اتحادیه مطلع شوید و خواهید دید که قیمت ها بسیار مقطوع و به صرفه می باشد.

همکاران ما به شما در انتخاب مناسب ترین وسیله نقلیه متناسب با بار شما و همچنین ارزان ترین باربری شهرک صنعتی عباس آباد کمک خواهند کرد. در صورتی که در حوالی پاکدشت، پارچین یا شریف آباد ، شهرک صنعتی عباس آباد، شهرک صنعتی خاوران قرار دارید می توانید برای حمل بار خود از باربری اسماعیلی استفاده کنید.

انواع بارهای شهرک صنعتی عباس آباد :

شامل ماشین آلات، قطعات صنعتی، مواد خام، محصولات تولید شده شرکت ها و کارخانجات و کارگاه ها می باشد.

خدمات باربری اسماعیلی در شهرک صنعتی عباس آباد:

باربری اسماعیلی انواع بارهای شیمیایی، انواع مواد غذایی خشک و کنسرو شده، مواد فلزی، ضایعات آهن، پروفیل های آلومینیویمی، مواد بهداشتی و شوینده ها، مواد ساختمانی مانند سنگ، شیشه، کاشی و سرامیک، انواع تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات برق، لوازم چوبی، لوازم مربوط به صنایع چاپ و بسته بندی را در شهرک صنعتی عباس آباد به تمام نقاط کشور انتقال می دهد.

باربری اسماعیلی با سابقه‌ی درخشانی که در زمینه حمل و نقل، اتوبار، اثاث کشی منازل و کارخانجات را دارد به خود می بالد که همیشه در خدمت رسانی به عموم مردم فعال بوده و هر قدر به مردم خدمات بیشتری می رساند سبب رضایت‌ افراد بیشتری می شود.

صنعت حمل و نقل و تاثیر آن در شهرک صنعتی عباس آباد :

این شرکت در صنعت حمل و نقل اثاثیه منزل، جهزیه عروس، کالای تجاری و اداری به صورت شبانه روزی و با بسته بندی حرفه ای وسایل و با سرویس ویژه فعالیت دارد و در خدمت مشتریان محترم می باشد.
ما بارهای سنگین از جمله  گاو صندوق، ساید بای ساید، شیشه نهار نهار خوری و غیره را به راحتی و با تخصص فراوانی که داریم جابه جا می کنند و همچنین انتقال و حمل وسایل لوکس و تزیینی را به ما بسپارید و با خیالی راحت در آرامش باشید.
اجسامی مثل: پیانو، کنسول، و غیره را منتقل کرده بدون آن که آسیب ببینند و حتی کوچک‌ترین خدشه‌ای به وسایل وارد شود.

باربری پاکدشت

حمل اثاثیه در باربری شهرک صنعتی عباس آباد

شما می توانید از خدماتی همچون حمل اثاثیه منزل و وانت بار و نیسان بار نیز بهره مند شوید.
حمل بار با وسایل نقلیه نیسان بار، خاور، کامیون است که خرده بار هم جزء محموله های ارسالی این شرکت جا داده می شود.
شرکت اسماعیلی در باربری شهرک صنعتی عباس آباد در عرصه های صنعتی حمل و نقل خدماتی ویژه ای عرضه می نماید.
دارای کارگران کارآزموده و خوش اخلاق که تجربه ی زیادی در زمینه ی حمل و نقل کالا دارند.
این شرکت مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه را دار است و فعالیت این شرکت کاملا قانونی است.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد